Zasady dotyczące zwrotów produktów i refundacji

K5 oferuje 100% gwarancję satysfakcji. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego produktu lub usługi, możesz ubiegać się o wymianę lub pełny zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od dostawy. Z przyjemnością bezpłatnie wymienimy produkt lub zwrócimy pełną kwotę. Jesteśmy zawsze gotowi służyć Państwu niezawodną i kompetentną obsługą klienta.


Kryteria uznania reklamacji:

Aby otrzymać pełen zwrot pieniędzy lub wymienić produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Następnie, produkty należy odesłać do nas za pośrednictwem monitorowanej usługi kurierskiej. Produkty muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane i nie mogą być uszkodzone. Po otrzymaniu produktów nasz dział oceni reklamację i dokona wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Kwota zostanie zwrócona za pośrednictwem metody płatności zastosowanej podczas zakupu. Zwrot kosztów może zająć od 1 do 3 dni roboczych od dnia uwzględnienia reklamacji.

Jeśli produkt jest w jakikolwiek sposób uszkodzony lub kontakt został nawiązany po 14 dniach od dnia dostawy, niestety nie można kwalifikować się do zwrotu lub wymiany.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami w dowolnym momencie.